Reklamacije in odstop od pogodbe
1. Reklamacije izdelkov
Če se kupljeni izdelek izkaže za pomanjkljivega, ima Potrošnik pravico vložiti reklamacijo na podlagi določb Obligacijskega zakonika o stvarnih napakah.
Reklamacijo je mogoče poslati po elektronski pošti na naslov [email protected] ali pisno na naslov:
Herni-svet.cz s.r.o.
ul. Hanychovská 622/1
46007 Liberec 7, Češka
V reklamacijskem zahtevku je treba navesti:
-
ime in priimek Potrošnika,
-
e-poštni ali poštni naslov,
-
številko naročila,
-
opis napake in zahtevo Potrošnika.
Reklamacija bo obravnavana najpozneje v 14 koledarskih dneh od dne prejema.
2. Odstop od pogodbe – pravica Potrošnika
V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov ima Potrošnik pravico, da brez navedbe razloga odstopi od pogodbe, sklenjene na daljavo, v 14 dneh od dne, ko je izdelek prevzel on ali tretja oseba, ki jo je določil Potrošnik in ni prevoznik.
Za uveljavljanje pravice do odstopa od pogodbe mora Potrošnik podati nedvoumno izjavo (npr. po e-pošti na naslov [email protected]).
V primeru veljavnega odstopa od pogodbe bo vračilo plačanega zneska (vključno s stroški dostave) izvedeno brez nepotrebnega odlašanja, najpozneje pa v 14 dneh od dne, ko prejmemo vrnjen izdelek ali ko prejmemo dokazilo, da je bil izdelek poslan nazaj, karkoli se zgodi prej.
Izdelek mora biti vrnjen v nespremenjenem stanju, razen v obsegu, ki je potreben za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja izdelka.
3. Izjeme od pravice do odstopa
V skladu s 135. členom Zakona o varstvu potrošnikov Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe v primerih, ki vključujejo:
-
izdelke, izdelane po specifikacijah Potrošnika ali prilagojene njegovim osebnim potrebam,
-
izdelke, ki so hitro pokvarljivi ali imajo kratek rok uporabe,
-
izdelke, dobavljene v zapečateni embalaži, ki zaradi zdravstvenih ali higienskih razlogov niso primerni za vračilo, če je bila embalaža po dostavi odprta,
-
avdio- ali videoposnetke ter računalniške programe (npr. CD, DVD, USB), ki so bili dobavljeni v zapečateni embalaži, če je bila embalaža po dostavi odprta,
-
digitalne vsebine, ki niso dobavljene na materialnem nosilcu, če se je izvajanje začelo z izrecnim soglasjem Potrošnika pred iztekom roka za odstop in po tem, ko je bil Potrošnik obveščen, da s tem izgubi pravico do odstopa,
-
izdelke, ki vsebujejo posamezne zbirateljske kartice (npr. Pokémon booster, blister ipd.), če je bila embalaža odprta. Odprtje embalaže povzroči izgubo pravice do odstopa zaradi narave izdelka in dejstva, da prodajalec vsebine ne pozna pred odprtjem.
4. Obrazec za odstop od pogodbe
Za lažje uveljavljanje pravice do odstopa lahko Potrošnik uporabi obrazec za odstop od pogodbe.
5. Vračila
Vračila je treba poslati na naslov:
Herni-svet.cz s.r.o.
ul. Hanychovská 622/1
46007 Liberec 7, Češka
Stroške vračila izdelka nosi Potrošnik. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.