Pogoji prodaje

I. UVODNE DOLOČBE

1. Ti splošni pogoji poslovanja (v nadaljevanju: »Pogoji«) določajo pravila sklenitve in izvajanja prodajnih pogodb med prodajalcem Herni-svet.cz s.r.o., s sedežem na naslovu Matoušova 449/24, 460 07 Liberec III – Jeřáb, Češka republika, ID za DDV: CZ01526022, in potrošnikom, ki nakupuje preko spletne trgovine www.gamemarket.si. Ti Pogoji so sestavni del vsake sklenjene prodajne pogodbe.
2. Vse pogodbe se sklepajo v skladu z veljavno zakonodajo Republike Slovenije, zlasti z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1), Obligacijskim zakonikom (OZ) in Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT).
3. Določbe, ki se razlikujejo od teh Pogojev, se lahko posamezno dogovorijo v prodajni pogodbi. V takem primeru imajo dogovorjene določbe prednost pred temi Pogoji.
4. Ti Pogoji so sestavni del prodajne pogodbe. Pogodba se lahko sklene v slovenskem jeziku. Vsebina Pogojev je brezplačno dostopna vsakemu uporabniku pred sklenitvijo pogodbe na način, ki omogoča shranjevanje, reproduciranje in arhiviranje.
5. Kupec z oddajo naročila potrjuje, da je seznanjen z vsebino teh Pogojev, vključno s pravili glede reklamacij in pravico do odstopa od pogodbe, ter da jih sprejema.
6. Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe teh Pogojev iz upravičenih razlogov, zlasti zaradi spremembe zakonodaje, spremembe načinov plačila ali dostave, ali tehničnih sprememb delovanja trgovine. Za pogodbe, sklenjene pred spremembo, veljajo določbe, ki so bile v veljavi ob sklenitvi pogodbe.

II. DEFINICIJE

1. »Prodajalec« je Herni-svet.cz s.r.o., s sedežem na naslovu Matoušova 449/24, 460 07 Liberec III – Jeřáb, Češka republika, vpisan v poslovni register, ID za DDV: CZ01526022. Spletna trgovina se upravlja preko spletne strani www.gamemarket.si (v nadaljevanju: »Spletna stran«) z uporabo uporabniškega vmesnika trgovine (v nadaljevanju: »Vmesnik trgovine«).
2. »Kupec« je fizična oseba, ki s prodajalcem sklene prodajno pogodbo. Kupec je lahko potrošnik ali fizična oseba – podjetnik, ki pogodbo sklepa izven svoje poslovne dejavnosti (t. i. »podjetnik s pravicami potrošnika«).

»Potrošnik« je fizična oseba, ki z gospodarskim subjektom sklepa pravni posel izven svoje pridobitne dejavnosti.

»Podjetnik« je fizična ali pravna oseba oziroma druga organizacijska enota brez pravne osebnosti, ki samostojno opravlja gospodarsko dejavnost v skladu s predpisi.

III. SKLENITEV PRODAJNE POGODBE

1. Informacije, predstavljene v Vmesniku trgovine, ne predstavljajo ponudbe v smislu Obligacijskega zakonika, temveč povabilo k oddaji ponudbe v smislu 22. člena OZ.
2. Spletna trgovina vsebuje informacije o izdelkih, vključno z maloprodajnimi cenami z DDV ter morebitnimi stroški dostave. Cene veljajo do spremembe ali razprodaje zalog. Prodajalec si pridržuje pravico do določitve individualnih pogojev prodaje.
3. Informacije o stroških pakiranja in dostave so na voljo med postopkom naročanja in se nanašajo na dostavo v Republiki Sloveniji, razen če je izrecno navedeno drugače.
4. Za oddajo naročila kupec izpolni obrazec naročila v Vmesniku trgovine, pri čemer navede:
  • izbran izdelek (dodajanje v elektronsko košarico),
  • način plačila,
  • naslov za dostavo in izbrano metodo dostave,
  • informacije o morebitnih stroških dostave.
5. Pred potrditvijo naročila ima kupec možnost preveriti in popraviti vnesene podatke. Oddaja naročila se izvede s klikom na gumb »Naročam in plačam«. Naročilo predstavlja ponudbo za sklenitev prodajne pogodbe.
6. Po oddaji naročila prodajalec nemudoma potrdi njegov prejem po e-pošti na naslov, ki ga je kupec navedel. To potrdilo še ne pomeni sprejema ponudbe.
7. Prodajna pogodba je sklenjena, ko prodajalec pošlje kupcu e-poštno sporočilo s potrditvijo sprejema naročila v obdelavo.
8. Za kupce – podjetnike se pogodba sklene z izrecno potrditvijo naročila s strani prodajalca ali z začetkom njegove izvedbe.
9. S sklenitvijo pogodbe je kupec dolžan plačati naročeni izdelek in ga prevzeti. Lastninska pravica preide na kupca s popolnim plačilom cene. Kupec prevzame tveganje spremembe okoliščin v skladu s 112. členom OZ.
10. Prodajalec si pridržuje pravico do preverjanja naročila (telefonsko ali po e-pošti), zlasti pri neobičajnih naročilih (npr. večje količine, visoka vrednost).
11. Kupec soglaša z uporabo elektronske komunikacije za sklenitev pogodbe. Stroške take komunikacije krije sam kupec (npr. stroški internetne povezave).
12. Prodajalec lahko zavrne izvedbo naročila osebam, ki so v preteklosti bistveno kršile pogodbo ali te Pogoje.

IV. POGOJI DOSTAVE IN PLAČILA

1. Kupec lahko plača naročeni izdelek in stroške dostave na enega od naslednjih načinov:
  • z bančnim nakazilom na račun prodajalca,
  • z neposrednim spletnim plačilom prek ponudnika plačilnih storitev / plačilne kartice (npr. Visa, Mastercard),
  • po povzetju – z gotovino ob prevzemu pošiljke,
  • z gotovino ob osebnem prevzemu na prodajnem mestu v Liberecu (Češka republika).
2. Na ceno izdelka se prištejejo stroški dostave, v skladu z veljavnim cenikom, prikazanim med postopkom naročanja. Če ni izrecno navedeno drugače, izraz »skupna cena« vključuje tudi stroške dostave.
3. Dostava izdelkov je možna na območju Republike Slovenije in izbranih držav EU. Kupec lahko izbere eno od razpoložljivih metod dostave, prikazanih v obrazcu naročila. Trenutno razpoložljive oblike dostave vključujejo na primer: kurirske službe (npr. DPD, GLS), Pošto Slovenije (priporočena pošiljka), paketomate kjer so na voljo, ter osebni prevzem pri prodajalcu v Liberecu.
4. Stroški dostave in predvideni rok dostave so navedeni med naročanjem. Običajni čas obdelave naročila je 1–3 delovne dni od potrditve naročila in prejema plačila.
5. Prodajalec lahko zahteva predplačilo celotnega zneska pred odpremo, zlasti pri neobičajnih naročilih ali če kupec naročila ne potrdi.
6. Pri plačilu z bančnim nakazilom je kupec dolžan plačati v roku 7 dni od oddaje naročila. Neprejetje plačila lahko povzroči preklic naročila.
7. Pri spletnem plačilu ali plačilu po povzetju se uporabljajo takojšnji roki obdelave, če je izdelek na zalogi.
8. Prodajalec izda račun v skladu z veljavno zakonodajo. Račun se pošlje po elektronski pošti na naslov kupca, razen če kupec izrecno zahteva tiskano različico.
9. Kupec je dolžan prevzeti pošiljko v dogovorjenem roku z dostavno službo. Neprevzem lahko povzroči zaračunavanje dejanskih stroškov ponovne dostave. V primeru neupravičenega zavrnitve pošiljke ima prodajalec pravico do pobota dejanskih stroškov prevoza in ravnanja.
10. V primeru vidne poškodbe pošiljke ob dostavi se priporoča, da se z dostavljavcem sestavi zapisnik o poškodbi in se takoj obvesti prodajalca. Zavrnitev prevzema poškodovane pošiljke ne omejuje pravice do reklamacije.

V. ODSTOP OD POGODBE

1. Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prejema izdelka, ki ga je prevzel sam ali tretja oseba, ki jo je določil in ki ni prevoznik, brez navedbe razloga odstopi od pogodbe, sklenjene na daljavo.
2. Za uveljavljanje pravice do odstopa od pogodbe mora potrošnik prodajalca obvestiti o svoji odločitvi z nedvoumno izjavo (npr. po elektronski pošti). V ta namen se lahko uporabi tudi obrazec za odstop od pogodbe, če je na voljo na spletni strani.
3. Rok 14 dni se šteje za upoštevan, če je izjava poslana pred iztekom roka. V primeru odstopa se pogodba šteje za razvezano.
4. Potrošnik mora izdelek vrniti prodajalcu brez nepotrebnega odlašanja in najpozneje v 14 dneh od obvestila o odstopu. Neposredne stroške vračila krije potrošnik, razen če prodajalec izrecno pristane, da jih krije sam.
5. Prodajalec vrne vsa prejeta plačila, vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov, ki nastanejo, če potrošnik izbere drugo vrsto dostave od najcenejše standardne dostave, ki jo ponuja prodajalec), brez nepotrebnega odlašanja in najpozneje v 14 dneh od prejema vrnjenega izdelka ali dokazila, da je bil izdelek poslan nazaj – kar nastopi prej.
6. Vračilo se izvede z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je izrecno dogovorjen drug način, brez dodatnih stroškov za potrošnika.
7. Prodajalec lahko zadrži vračilo, dokler ne prejme izdelka ali dokazila, da je bil poslan nazaj, odvisno od tega, kaj nastopi prej.
8. Potrošnik odgovarja za vsako zmanjšanje vrednosti izdelka, ki je posledica ravnanja z izdelkom, ki ni nujno za ugotovitev njegove narave, lastnosti in delovanja.
9. Pravica do odstopa ne velja v primerih, določenih v ZVPot-1 (npr. 135. člen), zlasti za: izdelke, izdelane po specifikacijah potrošnika, hitro pokvarljive izdelke, zapečatene izdelke, ki po odprtju zaradi zdravstvenih ali higienskih razlogov niso primerni za vračilo, avdio/video posnetke in računalniške programe v zapečateni embalaži, če je ta odprta po dostavi, ter digitalne vsebine, ki niso dobavljene na materialnem nosilcu, če se je začela izvedba z izrecnim soglasjem potrošnika pred iztekom roka za odstop in z obvestilom o izgubi pravice do odstopa.
10. Zbirateljski izdelki, kot so booster paketi in posamezne kartice (npr. Pokémon ipd.), se lahko vrnejo samo v originalni, neodprti embalaži. Odprtje izključuje možnost vračila zaradi narave izdelka in neznane vsebine pred odprtjem.

VI. ODGOVORNOST ZA NESKLADNOST IN REKLAMACIJSKI POSTOPEK

1. Prodajalec odgovarja za skladnost izdelka s pogodbo v skladu z ZVPot-1 in relevantnimi določbami Obligacijskega zakonika.
2. Izdelek je skladen s pogodbo, če zlasti:
  • ustreza opisu, vrsti, količini, kakovosti, popolnosti in funkcionalnosti, kot jo je navedel prodajalec,
  • ustreza namenu, za katerega se običajno uporablja izdelek te vrste,
  • ima lastnosti in funkcije, ki jih potrošnik lahko razumno pričakuje,
  • je dobavljen s potrebnimi navodili, dodatki in embalažo, kot je običajno.
3. Prodajalec ne odgovarja za neskladnost, če je bil potrošnik jasno in izrecno obveščen o njej pred sklenitvijo pogodbe in jo je izrecno sprejel.
4. Potrošnik lahko vloži reklamacijo v 2 letih od dobave izdelka. Za rabljene izdelke se ta rok lahko skrajša na 1 leto – o tem je potrošnik obveščen pred nakupom.
5. Reklamacija se vloži pisno na naslov sedeža prodajalca (Herni-svet.cz s.r.o., Hanychovská 622/1, 460 07 Liberec, Češka republika) ali po e-pošti na: [email protected].
6. V reklamaciji je treba navesti kontaktne podatke potrošnika, opis napake in zahtevek (npr. popravilo, zamenjava, znižanje cene ali odstop od pogodbe).
7. Prodajalec bo reklamacijo obravnaval brez nepotrebnega odlašanja, najpozneje v 14 dneh od prejema. Če v tem roku ne odgovori, se šteje, da je reklamacijo sprejel.
8. V primeru upravičene reklamacije stroške vračila krije prodajalec. Kupec mora izdelek ustrezno zaščititi med transportom.
9. V primeru neskladnosti lahko potrošnik zahteva:
  • popravilo ali zamenjavo izdelka,
  • znižanje cene ali odstop od pogodbe, če popravilo ali zamenjava nista mogoča ali bi povzročila nesorazmerne stroške, ali če jih prodajalec ni izvedel v razumnem roku,
  • znižanje cene tudi, če je neskladnost neznatna, če se potrošnik s tem strinja.
10. Prodajalec lahko zavrne popravilo ali zamenjavo, če sta nemogoča ali bi povzročila nesorazmerne stroške glede na vrednost izdelka in pomen neskladnosti.
11. Ta pravila ne vplivajo na morebitne pravice potrošnika iz garancije proizvajalca, če je bila izdana.
12. Pri reklamacijah digitalnih izdelkov (npr. aktivacijske kode, igre) se potrošnik pred vložitvijo reklamacije pri prodajalcu lahko obrne na tehnično podporo proizvajalca. Prodajalec lahko zahteva dokaz, da težava ni posledica konfiguracije naprave ali nepravilne uporabe.
13. Poškodbe, nastale med transportom, je priporočljivo prijaviti takoj ob prevzemu pošiljke. Če je mogoče, naj se sestavi zapisnik z dostavljavcem.

VII. VARSTVO OSEBNIH PODATKOV

1. Podrobne informacije o obdelavi osebnih podatkov s strani prodajalca so na voljo v Politiki zasebnosti.

VIII. DOSTAVA OBVESTIL

1. Vsa komunikacija med kupcem in prodajalcem poteka praviloma po elektronski poti, razen če ti Pogoji ali veljavna zakonodaja določajo drugače.
2. Kupec pošilja sporočila prodajalcu na e-poštni naslov: [email protected] ali na naslov sedeža: Herni-svet.cz s.r.o., Hanychovská 622/1, 460 07 Liberec, Češka republika.
3. Prodajalec lahko pošilja informacije na e-poštni naslov kupca, naveden ob naročilu ali registraciji uporabniškega računa.
4. Reklamacije in vračila se pošiljajo prek kurirske službe ali oddajnega mesta v skladu z navodili prodajalca. Pošiljanje brez predhodnega kontakta lahko povzroči zamudo pri obdelavi.

IX. KONČNE DOLOČBE

1. Ti Pogoji se razlagajo v skladu s pravom Republike Slovenije, ob upoštevanju prisilnih določb države članice EU, v kateri ima potrošnik prebivališče, če so zanj ugodnejše.
2. Za vprašanja, ki jih ti Pogoji ne urejajo, se uporabljajo določbe ZVPot-1, Obligacijskega zakonika in drugih veljavnih predpisov.
3. Spore, ki izhajajo iz teh Pogojev, rešuje pristojno sodišče po pravilih o krajevni pristojnosti. Potrošnik lahko uporabi tudi izvensodno reševanje sporov – več informacij je na voljo na: https://ec.europa.eu/consumers/odr.
4. Ti Pogoji začnejo veljati z dnem objave na spletni strani in veljajo v aktualni obliki za vse pogodbe, sklenjene po tem datumu.
5. Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe Pogojev iz upravičenih razlogov (sprememba zakonodaje, tehnične spremembe, spremembe ponudbe). Za pogodbe, sklenjene pred spremembo, velja prejšnja različica Pogojev.

Najdene kategorije


Najdeni izdelki